لوگو وب ساینا
چرا کسب و کارها به وب سایت نیاز دارند ؟
چکیده این مطلب
زمان مطالعه: دقیقه
120 بازدید

در عصر حاضر، اگر برای کسب وکار شما هیچ وب سایتی وجود ندارد آن را بدون هویت بدانید. اهمیت حضور در دنیای دیجیتال نیازی به توضیحات و مقالات طولانی ندارد. همه می دانند که بازاریابی دیجیتال برای هر کسب وکاری بسیار مهم است و درآمد را افزایش می دهد.

در عصر حاضر، اگر برای کسب­ وکار شما هیچ وب‌سایتی وجود ندارد آن را بدون هویت بدانید. اهمیت حضور در دنیای دیجیتال نیازی به توضیحات و مقالات طولانی ندارد. همه می­دانند که بازاریابی دیجیتال برای هر کسب ­‌و کاری بسیار مهم است و درآمد را افزایش می‌­دهد.

یکی از راههای حضور شما در دنیای دیجیتال وب­ سایت شرکت شماست. یک وب­سایت دامنه های با تعدادی از صفحات حاوی محتوای سایت شماست. برخی از شرکت­ها تنها از طریق وب­سایتشان کسب­‌وکار می­کنند .

بسیاری از مشاغل کوچک هنوز از فضای اینترنت برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کنند . طبق تحقیقاتی که در آمریکا انجام شده است حدود 49 درصد مشاغل کوچک اصلا وب سایت ندارند که بی شک در ایران این آمار بسیار بالاتر خواهد بود بنابراین فضای رقابتی برای وب سایت های جدید به شکل قابل قبولی وجود دارد.

 

اعتبار بخشیدن به کسب و کار

با کمک وب سایت می توانید فرایند اعتمادسازی را بسیار قوی تر و راحت تر از قبل انجام دهید . ایجاد حس اطمینان نسبت به محصولات و خدمات شما، با وب سایت، بسیار راحت خواهد بود .

تمامی کسانی که به شما مراجعه می کنند، حق دارند شما را بشناسند و با فعالیت ها و خدمات شما آشنا شوند و بدانند شما در چه حوزه ای خدمت رسانی می کنید تا به شما اعتماد کنند.

 

در دسترس بودن 24 ساعته

مشتریان شما می توانند هر ساعت از روز با مراجعه به وب سایت شما از خدمات و محصولات شما مطلع شوند .

با داشتن وب سایت در 24 ساعت شبانه‌روز، 7روز هفته در کنار مشتری هستید. در واقع وب سایت شما نماینده‌ی شماست حتی در ساعت‌هایی که شما در حال استراحت هستید وب سایت شما در حال معرفی خدمات و محصولات شما به مشتری است.

 

ایجاد مشتری بیشتر توسط مطالب جانبی کسب و کار

در قسمت بلاگ یک وب سایت می توان مطالب جانبی از کسب و کار خود را منتشر کرد که  باعث می شود مشتریان و خوانندگان وب سایت شما اطلاعات بیشتری از خدمات شما داشته باشند و هم حس اعتماد بیشتری را در مشتری ایجاد خواهید نمود .

 

سریعتر انجام شدن کارهای شما

حذف تماس های تلفنی پشت سر هم و پرسیدن سوالات تکراری در مورد خدمات شما و محصولات شما

 

جذب اتوماتیک مشتری از سایر نقاط ایران یا کشورهای همسایه

با ایجاد وب سایت کسب و کار از محدوده شهر شما به کل ایران گسترش خواهد داشت .

و با ایجاد وب سایت های چند زبانه حتی می توان بصورت بین المللی  (متناسب با حوزه فعالیت) فعالیت داشت

مگر در شهر شما چند نفر هستند که با کسب و کار شما آشنایی دارند؟ در ایران و جهان چطور؟ میلیاردها انسان در سراسر جهان بخشی از زمان خود را در اینترنت میگذرانند. تصور کنید شما کسب و کارتان را برای این جامعه آماری راه اندازی کرده اید بنابراین مشتریانی از سراسر ایران یا حتی فراتر از مرزها خواهید داشت.

 

امکان تحلیل خدمات یا محصولات

شما می توانید در مورد کسب و کارتان و یا محصولات خود محتوا فیلم آموزشی و ... در سایت منتشر کنید.

 

پاسخ به سوالات متداول مشتریان

به وسیله سایت و درج مطالب مرتبط با آن می توان پاسخ سوال تعداد زیادی از مشتریان را در یکجا و یک مرتبه انجام داد .

 

امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان

کاربران می توانند با وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره تلفن از خبرنامه یا هر قسمت مخصوصی که در سایت در نظر گرفته اید از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه شما با خبر شوند .

 

بازاریابی قوی آسان و ارزان برای شما

با یک وب سایت مناسب براحتی می توانید برای کسب و کار خودتان بازاریابی کنید و کسب و کار خودتان را عالی نشان دهید .

از مزایای طراحی سایت، می‌توان به بحث برند سازی اشاره کرد. با داشتن وب سایت می توانید خدمات خود را در بستر اینترنت به هزاران مشتری معرفی و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید و اعتبار تجارت خود را بالا ببرید. این‌گونه کسب و کار شما در هر مکانی که اینترنت وجود دارد دیده می شود.

احتمال اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتری تبدیل شوند بسیار زیاد است چرا که آنها محصول و خدماتی را در اینترنت جست‌و‌‌جو کرده‌اند که به آن نیاز دارند و گوگل سایت شما را به آنها پیشنهاد داده است.
پس اگر وب سایت شما طراحی هوشمندانه داشته باشد (فروشنده‌ی توانایی باشد) قطعا آن محصول توسط این بازدیدکننده خریداری خواهد شد.

بازاریابی برای وب­ سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهد داد.

 

پیشی گرفتن از بقیه رقبا

85 درصد از ایرانیان از اینترنت استفاده می کنند . پس افرادی که در دنیای وب حضور دارند جلوتر از بقیه افراد هستند .

چنانچه قصد دارید در فضای آنلاین حرفه‌ای ظاهر شوید، پیشنهاد ما به شما طراحی اختصاصی وب‌سایت است. داشتن یک سایت اختصاصی به کاربران احساس مواجه با هویتی یکتا و قابل اعتماد را القا می‌کند. بدین ترتیب نقاط تماس شما برای ارتباط با مشتری گسترده‌تر می‌شود و تعامل مؤثرتری با آنها خواهید داشت. این تجربه باعث تغییر نگاه مشتری به برند و مدل ارتباط با آن حتی در فضای آفلاین خواهد شد؛ بنابراین حضور آنلاین شما از برطرف کردن نیازهای مخاطبان فراتر رفته و باعث ایجاد وفاداری در آنها می‌شود.

اعتقاد ما بر این است که قالب‌های آماده نه تنها دردی را برای مشتریان دوا نمی‌کند بلکه مشکلات آنها را هم اضافه می‌کند. هر کدام از نمونه کارهایی که در وب ساینا مشاهده می‌کنید از صفر تا صد کاملاً اختصاصی پیاده‌سازی شده‌اند.

 

ارائه بهتر اطلاعات برند و مجموعه شما

شما با وب سایت خود می توانید اطلاعات برند و شرکت خودتان را با ساختار منظم تر و بهتری به کاربران و مشتریان خود ارائه دهید . می توانید منو ها  و دسته بندی های مشخص تعریف کنید گالری تصاویر بسازید و کاربران شما بدون سردرگمی و خستگی در انبوهی از مطالب با صرف کمی وقتی با کسب و کار و خدمات شما آشنا می شوند .